Het onderwerp is: Klantvriendelijkheid, wat is dat, en hoe kan ik het verbeteren?

We zijn allemaal regelmatig klanten. We ervaren dan ook nogal eens, dat sommige organisaties en bedrijven er een potje van maken. 

U heeft de verantwoordelijkheid over de klantvriendelijkheid van uw team medewerkers.

Wat verstaat u onder klantvriendelijkheid? Hoe vaak stelt u dit onderwerp aan de orde met uw medewerkers? Hoe weet u wat de klanten van uw bedrijf vinden, en van de klantvriendelijkheid van uw medewerkers?

Tijdens deze workshop krijgt u een aantal concrete adviezen om met bovenstaande materie op een professionele manier om te gaan. Ook aan de hand van een aantal voorbeelden vanuit de praktijk, hoe het niet moet.

Vervolgens gaat u met andere deelnemers, en met ondersteuning van Bert Mentink aan de slag om een eerste plan voor uzelf te maken, hoe u met uw medewerkers uw klantvriendelijkheid kunt verbeteren.

 

Meld je nu aan!

 

Aanbeveling Van Pelt Recyling na Workshop Klantvriendelijkheid voor medewerkers van dit bedrijf op 25 maart 2014

 

 

 

De workshop klantvriendelijkheid die Bert Mentink voor ons verzorgd heeft, was een leerzame en interessante ervaring.

 

Door een uitgebalanceerde mix van theorie en praktijk bleef de training goed te volgen.

 

Mentink stimuleert zijn cursisten om echt na te denken en het eigen optreden kritisch onder de loep te houden.

 

Een aanrader voor elke organisatie die net dat stukje extra klantvriendelijkheid wil tonen.

 

Vriendelijke groet namens Van Pelt Recycling,

 

David Izelaar

 

Telefoon kantoor: 085-4894330

Fax: 085-4894339

Klompenmakerstraat 10

2984 BB Ridderkerk
www.vanpeltrecycling.nl